febrero 13, 2009

How to swear, insult, cuss and curse in Swedish



Swedish Swearing English Translation
Fitta Cunt
Håll käften din jävel! Shut up you fucker!
Hora Whore
Bebiskuk Small penis (lit. Babydick)
Ditt jävla rövhål! You fucking asshole!
Gå och dö! Go and die!
Kuk Cock
Pattar Tits
Fan Damn
Subba Bitch
Slyna Slut
Mammaknullare Motherfucker
Kuksugare Cocksucker
Knullare Fucker
Rövhål Asshole
Helvete Hell
Bög Faggot
Arsel Ass
Jävla Fucking
Sug min kuk Suck my cock
Skit också Damn it
Kyss mig i arslet Kiss my ass
Ta dig i häcken Up your ass (lit. Grab your ass)
Kukjävel Fucking fucker
Du kan dra åt skogen Get lost! Go to hell
Vad i helvete är det du säger? What the hell are you saying?
Du kan dra åt helvete You can go to hell
Aldrig i helvete No fucking way
Vad i helvete Bloody hell (lit. What the hell)
Var är den dumma jäveln? Where is that stupid motherfucker?
Den fete jäveln slog mig The fat son-of-a-bitch hit me
Ta mig fan I'll be damned!
Jag hatar er alla I hate you all
Vilken jävla idiot What a fucking idiot
Om du säger det igen så dör du If you say that again, you die
Fittslickare Cuntlicker
Nu ska jag tamejfan döda dig Now I'm going to fucking kill you
Ditt flens You dick cheese
Utmana inte ödet Don't push it
Vill du ha sex? Do you want to fuck?
Mucka inte med mig Don't fuck with me
Ditt jävla ägg You fucking egg (stupid fuck)
Förbannat! Dammit!
Förbannade hönsjärna! Damn chickenbrain!
Din mamma tar 100 kronor för ett rövknull Your mom charges $10 for an assfuck
Fittfjärt Pussyfart
Gå och knulla dig själv! Go fuck yourself!
Mina fjärtar luktar bättre än dig My farts smell better than you
Ät skit din jävel! Eat shit, you fucker!
Kuksugare Cocksucker
Kukhuvud Dickhead
Analsugande rövfistfuckare Anal-sucking assfistfucker
Skit ner dig! Go shit yourself
Han är en bajspackare He's a shit packer (gay)
Jag skulle inte ens pissa på dig om du brann! I wouldn't piss on you if you were on fire!
Barnknullare Childfucker
Jävla Fitta Fucking cunt
Knulla dig Fuck you
Din mamma suger björnar i skogen! Your mother sucks bears in the forest!
Dra åt helvete horunge! Go to hell whorekid!
Jävla kukunge Fucking dickkid
Fittsaft Pussy juice
Bajsa i din byxa Shit in your pants
Bögknullare Gay fucker
Sug din röv Suck your ass
ät bajs och dö! Eat shit and die!
Knullnylle Fuckface
Din mamma är trång Your mom has a tight pussy
Din morsas vagina är totalt spräckt Your mothers vagina is totally cracked
Din släkt! Your Family! (lit. Relatives)
Kratta Rake
Din lilla äckliga räka You little disgusting shrimp
Din Kuksugande, Apknullande Rövslickare! You cock-sucking, monkey-fucking asslicker!
As Carcass
Asfan Carcassdevil
Asskit Carcasshit
Asidiot Carcassidiot
Nolla Nobody
Knast Weirdo
Ditt jävla mongo! You fucking retard!
Jävla pack Fucking gang of fuckers!
Ditt jävla ollon You fucking dickhead!
En kuk i munnen är bättre än 10 i röven A cock in the mouth is better than 10 in the ass
Jag skär av dina ballar om du inte håller käft! I'll cut your balls off if you don't shut the fuck up!
Det skall du skita i! It's none of your damned business! (lit. you should shit in that)
Gå och sug din mammas kuk och pulla din farsa samtidigt Go and suck you mothers cock and masturbate your dad
Din mamma måste ha tappat mycket hår när du kom ut, det måste vara därför du är så hårig Your mother must have lost a lot of hair when you were being born, that is why you are so hairy!
Gå rövknulla din farsa så hårt att man ser sperma komma ut ur hans öron Go ass-fuck your dad so hard that you see sperm coming out of his ears.
Din morsa, jag och en jävla massa glidmedel Your mother, me and hell of a lot of lubrication cream.
Din pappa knullade din mamma så hårt att du sög kuk redan som foster! Your dad fucked your mom so hard that you sucked cock for the first time when you were only a fetus!
Stekare Idiot
Jävla tolle Fucking turd (mostly used in the south of Sweden)
Sprutluder Crack whore
Geggveck Pussy
Banka bäver To fuck
Spy på min kuk din lilla flänshora Puke on my cock you little smegma whore
Kukhäxa Cock witch
Pansarpitt Panzer dick
Din mor är fet men jag knullar henne ändå. Your mother is fat, but I fucked her anyways.
Gå och lägg dig i ett hål och dö Go and lie in hole and die
Ruttna! Rot
Mucka inte med mig Don't fuck with me (or) don't mess with me
Din mamma suger getballe djävla fågelpitt! Your mother sucks goat cock, you fucking bird-dick!
Dra åt helvete och knulla djävulen! Go to hell and fuck the devil!
Sug min kuk och knulla din syster och bror ända tills morgonen Suck my dick and fuck your sister and brother till the morning
Thrasher Ass Licker
Lengrädde Softly baked (Retarded)
Kuddbitare Pillowbiter (gay)
Lyset är tänt, men det är ingen hemma The light is on, but there's no one at home
Ditt jävla missfoster You fucking freak (lit. miscarriage)
Jag ska döda dig när du sover din jävel I'm going to kill you when you sleep you fucker
Är du helt jävla sneknullad eller? Are you totally crooked-fucked or what?
Jag tryckte din mamma igår horbög I fucked your mother yesterday, fagwhore
kånkelbär (lit. "kangel berry") A dried lump of shit that dangles on one's anal hair (lit. "kangel berry")
Fittnylle Cuntface
Lapa fisring, bögjävel! Lick some anus, fucking faggot!
Sug min kladdiga lem Suck my sloppy limb (penis)
Pys, ditt pucko Get lost, idiot
Sug min kuk Suck my dick
Rövknullare Assfucker
Ät mitt bajs Eat my shit
Banka bäver Masturbate
Runka Masturbate
Din bil är asful Your car is ugly as shit
Din jävla bäver You fucking beaver
Kärringjävel Fucking hag
Pedofil Pedophile
IG barn F-child (grade)
Gummisnopp Rubber penis
Sug min kuk Suck my cock
Åsnekuk Donkeycock
Bajsa snett Shit in the wrong direction
Spermasugga Semen Sow
Gå o sug några jävla kukar, ditt jävla fitt ansikte! Go suck some dicks, you fucking cunt face!
Må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum May your scrotum get trampled by five hundred Siamese elephant fags while a pineapple is shoved far up your rectum
Ta dig i brasan Go fuck yourself! (lit. Grab yourself in the fire)

No hay comentarios:

Guerra Dinamarca-España

El pueblo de Granada que estuvo dos siglos en guerra con Dinamarca Enterados de la revuelta contra José Bonaparte, el grueso del regimient...